
Vacatures & Projecten
Administrateur - Regio Friesland
- Locatie
- Groningen
- Opleidingsniveau
- MBO
- Sector
- Bouw, Bouw - Aannemers
- Salaris
- € 3.000 tot € 4.000
- Geplaatst op
- 25 juni 2025
Snel naar:
Wordt dit jouw nieuwe werkomgeving?
In een nuchtere, no-nonsense omgeving waar hard werken en plezier hand in hand gaan, krijg jij de kans om je administratieve talenten volledig tot hun recht te laten komen. Hier werk je samen met collega’s die weten van aanpakken, maar die ook tijd maken voor een praatje en een goede sfeer belangrijk vinden. Het is een hechte organisatie waar iedereen elkaar kent en waar jouw werk direct impact heeft op de dagelijkse gang van zaken. Je krijgt verantwoordelijkheid, maar ook vertrouwen en ruimte om te groeien in je rol. Geen dag is hetzelfde – je schakelt met verschillende afdelingen en zorgt dat de financiële administratie soepel draait. Of je nu bezig bent met de facturatie, de salarisverwerking of het opstellen van rapportages, jij bent de stabiele factor binnen het team. Dit is jouw kans om te werken in een stabiele en informele omgeving, met collega’s die net zo gedreven zijn als jij.
Dit ga je doen
Je begint de dag met het verwerken van binnengekomen facturen en het bijwerken van de debiteuren- en crediteurenadministratie. Tussendoor bereid je de btw-aangifte voor en verzorg je betalingen. Je verzamelt de salarisgegevens en communiceert deze tijdig met de salarisverwerker. In overleg stel je financiële overzichten op die bijdragen aan goed financieel inzicht. Daarnaast houd je personeelsgegevens bij, registreer je ziekmeldingen en draag je zorg voor de juiste meldingen. Je ondersteunt ook de accountant met de jaarrapporten. Jouw werk zorgt ervoor dat alles administratief tot in de puntjes klopt.
In het kort:
Je verzorgt de volledige debiteuren- en crediteurenadministratie
Je stelt verkoopfacturen op en verwerkt betalingen
Je voert de btw-aangiftes uit
Je verzamelt en verwerkt salarisgegevens en communiceert deze met de salarisverwerker
Je stelt financiële rapportages op zoals resultaten- en uitgavenoverzichten
Je houdt personeelsgegevens bij en registreert ziekmeldingen en andere HR-administratie
Je ondersteunt de accountant bij het opstellen van de jaarrekening
Hier herken jij jezelf in
Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding in een financiële of administratieve richting
Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie
Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail
Je bent zelfstandig en neemt verantwoordelijkheid voor je taken
Je communiceert helder en denkt mee met het team
Dit is wat je van ons kunt verwachten
Een (boven) marktconform salaris
25 vakantiedagen + ATV dagen conform de CAO van dit bedrijf
Een fulltime dienstverband met eventueel de mogelijkheid om ook parttime te werken
Secundaire voorwaarden zoals een auto, telefoon en laptop van de zaak, flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar
Een contract voor bepaalde tijd bij ons met de intentie om dat daarna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd rechtstreeks bij onze opdrachtgever
Mogelijkheden tot verdere persoonlijke of technisch inhoudelijke ontwikkeling middels het volgen van een aanvullende cursus of opleiding
Wil je toch liever als zelfstandige aan de slag via ons? Neem dan contact met ons op en wij bespreken graag de vele mogelijkheden met jou. De voordelen even kort op een rij:
De zekerheid van wekelijkse betalingen van jouw facturen
De zekerheid van constant leuke opdrachten in jouw mailbox
Een betaaltermijn van één week
Veel uitdagende projecten beschikbaar via ons grote netwerk
Solliciteren
Ben je enthousiast geworden over deze functie en wil je direct solliciteren? Klik dan op de knop ‘Direct solliciteren’ en upload je cv of je gegevens. Heb je eerst nog vragen? Neem dan contact op met Emmanuel Manzeza via 0615214086 of e.manzeza@bouwselect.nl.
Inschrijven en solliciteren
Zo werkt dat bij bouwselect-
1. Reageren op een vacature
Stuur ons je meest recente cv. Een persoonlijke reactie krijg je altijd!
-
2. Kom bij ons op gesprek
We bespreken of de baan bij je past en bekijken de opleidingsmogelijkheden
-
3. Op gesprek bij een opdrachtgever
Een belangrijk moment! Wij zorgen dat je goed bent voorbereid.
-
4. Het contract
We helpen je bij het vastleggen van de zakelijke afspraken.