Vacatures & Projecten

Administrateur - Regio Friesland

Locatie
Groningen
Opleidingsniveau
MBO
Sector
Bouw, Bouw - Aannemers
Salaris
€ 3.000 tot € 4.000
Geplaatst op
25 juni 2025

Wordt dit jouw nieuwe werkomgeving?

In een nuchtere, no-nonsense omgeving waar hard werken en plezier hand in hand gaan, krijg jij de kans om je administratieve talenten volledig tot hun recht te laten komen. Hier werk je samen met collega’s die weten van aanpakken, maar die ook tijd maken voor een praatje en een goede sfeer belangrijk vinden. Het is een hechte organisatie waar iedereen elkaar kent en waar jouw werk direct impact heeft op de dagelijkse gang van zaken. Je krijgt verantwoordelijkheid, maar ook vertrouwen en ruimte om te groeien in je rol. Geen dag is hetzelfde – je schakelt met verschillende afdelingen en zorgt dat de financiële administratie soepel draait. Of je nu bezig bent met de facturatie, de salarisverwerking of het opstellen van rapportages, jij bent de stabiele factor binnen het team. Dit is jouw kans om te werken in een stabiele en informele omgeving, met collega’s die net zo gedreven zijn als jij.

Dit ga je doen

Je begint de dag met het verwerken van binnengekomen facturen en het bijwerken van de debiteuren- en crediteurenadministratie. Tussendoor bereid je de btw-aangifte voor en verzorg je betalingen. Je verzamelt de salarisgegevens en communiceert deze tijdig met de salarisverwerker. In overleg stel je financiële overzichten op die bijdragen aan goed financieel inzicht. Daarnaast houd je personeelsgegevens bij, registreer je ziekmeldingen en draag je zorg voor de juiste meldingen. Je ondersteunt ook de accountant met de jaarrapporten. Jouw werk zorgt ervoor dat alles administratief tot in de puntjes klopt.

In het kort:

Je verzorgt de volledige debiteuren- en crediteurenadministratie

Je stelt verkoopfacturen op en verwerkt betalingen

Je voert de btw-aangiftes uit

Je verzamelt en verwerkt salarisgegevens en communiceert deze met de salarisverwerker

Je stelt financiële rapportages op zoals resultaten- en uitgavenoverzichten

Je houdt personeelsgegevens bij en registreert ziekmeldingen en andere HR-administratie

Je ondersteunt de accountant bij het opstellen van de jaarrekening

Hier herken jij jezelf in

Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding in een financiële of administratieve richting

Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie

Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail

Je bent zelfstandig en neemt verantwoordelijkheid voor je taken

Je communiceert helder en denkt mee met het team

Dit is wat je van ons kunt verwachten

Een (boven) marktconform salaris

25 vakantiedagen + ATV dagen conform de CAO van dit bedrijf

Een fulltime dienstverband met eventueel de mogelijkheid om ook parttime te werken

Secundaire voorwaarden zoals een auto, telefoon en laptop van de zaak, flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden zijn bespreekbaar

Een contract voor bepaalde tijd bij ons met de intentie om dat daarna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd rechtstreeks bij onze opdrachtgever

Mogelijkheden tot verdere persoonlijke of technisch inhoudelijke ontwikkeling middels het volgen van een aanvullende cursus of opleiding

Wil je toch liever als zelfstandige aan de slag via ons? Neem dan contact met ons op en wij bespreken graag de vele mogelijkheden met jou. De voordelen even kort op een rij:

De zekerheid van wekelijkse betalingen van jouw facturen

De zekerheid van constant leuke opdrachten in jouw mailbox

Een betaaltermijn van één week

Veel uitdagende projecten beschikbaar via ons grote netwerk

Solliciteren

Ben je enthousiast geworden over deze functie en wil je direct solliciteren? Klik dan op de knop ‘Direct solliciteren’ en upload je cv of je gegevens. Heb je eerst nog vragen? Neem dan contact op met Emmanuel Manzeza via 0615214086 of e.manzeza@bouwselect.nl.

Inschrijven en solliciteren

Zo werkt dat bij bouwselect
  1. 1. Reageren op een vacature

    Stuur ons je meest recente cv. Een persoonlijke reactie krijg je altijd!

  2. 2. Kom bij ons op gesprek

    We bespreken of de baan bij je past en bekijken de opleidingsmogelijkheden

  3. 3. Op gesprek bij een opdrachtgever

    Een belangrijk moment! Wij zorgen dat je goed bent voorbereid.

  4. 4. Het contract

    We helpen je bij het vastleggen van de zakelijke afspraken.

Gerelateerde vacatures