Persoonlijk contact blijft sterke punt Bouwselect

Nieuws 28 mei 2015

Het persoonlijke contact, de goede bereikbaarheid en de snelheid van reageren. Dat zijn de aspecten van de dienstverlening waar klanten van Bouwselect het meest tevreden over zijn. Ze beoordelen onze service dit jaar met het rapportcijfer 7,6.

Dat blijkt uit een marktonderzoek dat bureau Molgo in opdracht van Bouwselect heeft uitgevoerd. Molgo legde een groot aantal klanten, potentiële klanten en flexwerkers een online vragenlijst voor.

De klanttevredenheid is op het zelfde niveau als in 2013 en blijft daarmee – met een uitschieter naar boven vorig jaar – stabiel.

Flexwerkers

Ook de flexwerkers zijn goed te spreken over onze dienstverlening. Ze beoordelen Bouwselect over het geheel genomen met een 7,8. Vriendelijkheid van de medewerkers en uitstraling en overzichtelijkheid van de website www.bouwselect.nl noemen de flexwerkers als pluspunten.

Sterk imago

Bouwselect heeft een sterk imago, vooral onder klanten, blijkt uit het onderzoek. Ook dit is vooral het resultaat van het gedrag van de medewerkers van ons bureau. De ondervraagden omschrijven Bouwselect als actief, snel, persoonlijk, professioneel en betrouwbaar.

Gerelateerde berichten