Bouwselect scoort hoog op dienstverlening

Nieuws 2 augustus 2014

Net als in voorgaande jaren heeft Bouwselect in 2014 een klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren door Marktonderzoekbureau Molgo. Uit dit onderzoek blijkt dat klanten Bouwselect waarderen om het persoonlijke contact, de flexibiliteit, de snelheid, de eerlijkheid en de deskundigheid.

Alle 32 klanten die de vragenlijst hebben ingevuld, waarderen de dienstverlening van Bouwselect met een 7, een 8 of een 9. Geen van de klanten gaf een onvoldoende. Gemiddeld scoort Bouwselect een 7,9 op klanttevredenheid. De tevredenheid is daarmee verbeterd ten opzichte van de jaren 2008 tot 2013, waarin het rapportcijfer schommelde tussen de 7,1 en de 7,6.

Imago
Naast de tevredenheid is ook het imago getoetst onder zowel klanten als bedrijven die nog geen klant zijn bij Bouwselect. Hieruit blijkt dat Bouwselect zich vooral van concurrenten onderscheidt door de persoonlijke benadering.  Opvallend was het verschil tussen klanten en niet-klanten. Bedrijven die nog geen ervaring hebben met Bouwselect zien niet zoveel verschil tussen Bouwselect en andere detacheringsbureaus. Klanten daarentegen ervaren Bouwselect als buitengewoon nuchter, gedreven, persoonlijk en deskundig.

Gerelateerde berichten