12 mei
Sponsoring

Bouwselect sponsort run Ronald McDonald Kinderfonds

Door BLIXX

Op 25 en 26 juni vindt de Homeride 2016 plaats: een 24-uurs sponsorwielertocht waarmee geld wordt ingezameld voor het Ronald McDonald Kinderfonds. Bouwselect sponsort het team van bouwbedrijf Sterk uit Drachten, dat in estafetteverband meedoet aan de run. De deelnemers zullen tijdens de tocht te zien zijn in wielerkleding met daarop de logo’s van de sponsoren, waaronder Bouwselect.

Over de Homeride

De Homeride 2016 draagt bij aan de doelstelling van het Ronald McDonald Kinderfonds: ervoor zorgen dat de ruim 5.000 gezinnen die jaarlijks in de Ronald McDonald Huizen verblijven, dichtbij hun ernstig zieke kind kunnen zijn.

Homeride is een tocht van 500 kilometer, voor ervaren renners Ên voor beginners. Er zijn renners die de hele tocht afleggen, maar ook teams die in estafette meedoen. Belangrijker dan de manier waarop men meedoet, is doorzettingsvermogen en de motivatie iets te kunnen betekenen voor zieke kinderen. Een streven dat Bouwselect volledig deelt en waar wij daarom graag een steentje aan bijdragen.